Välkommen till min läsblogg

Bloggen är för min egen skull. Jag läser väldigt mycket och ibland läser jag om böcker för att jag glömt att jag läst dem. Det kan också vara så att när vi ses med bokklubbstjejerna för att prata om böckerna så har jag svårt att återge vad jag läst om jag hunnit läsa tre böcker efter. Någon som känner igen sig?

Så nu tänker jag att jag börjar skriva om böckerna.

Eftersom jag skriver för mitt eget minnes skull, så följer jag samma mall som fungerar för mig. Jag skriver som privatperson och det är inga recensioner.

Eftersom jag förstår att min blogg kan komma att läsas av personer så kommer jag aldrig avslöja slutet utan försöka skriva så att ni får en känsla för handlingen, men att boken fortfarande är värd att läsas eller lyssnas på.


Diskuterar gärna böcker. Kommentera gärna!

Kommentarer